lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Mobil med virkade gubbar

Publicerad 2014-10-28 13:44:00 i Babysaker

Jag lovar, det här är sista virkade grejen, för sedan ledsnade jag! Jag tänkte att Tor skulle roas av en mobil över skötbordet. Han blev också road, i ungefär två dagar. Det tog längre tid att virka dem... Upphängningen var en utmaning. Man vill ju att de ska dingla runt och röra sig men ändå inte hänga alltför löst. Jag virade runt garnet runt grillpinnar som jag lade i kors. Inte någon särsilt snygg lösning men man tager vad man haver. Då kunde jag fästa hela baletten i en enda knappnål, och det var ju positivt eftersom den skulle hänga i toan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela