lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Vit volangklänning

Publicerad 2013-09-11 09:21:16 i Klänningar deluxe

 
Den här klänningen har verkligen blivit välanvänd. återkommande på både krogen och andra fester. Med rätt styling kan den blir rock-tuff eller sockersöt. Tog med bilder av båda sorterna. Det som jag är mest stolt över när det gäller denna kreation är att den är sydd av min mammas gamla gardiner. Jag såg gardinerna och tänkte: det skulle bli en snygg klänning, såg mönstret och tänkte att jag provar. Ibland blir resultatet BÄTTRE än man vågat hoppas på!

Kommentarer

Postat av: Karin Widén

Publicerad 2013-10-21 21:19:02

Åh vad snygg! En sådan vill jag också ha!

Svar: Du kan få mönstret... inte för att du behöver det :-)
Carro

Postat av: Karin Widén

Publicerad 2013-10-22 21:09:35

Haha tack! Jag ska nog försöka knåpa ihop en liknande =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela