lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Sommarvitt

Publicerad 2013-09-11 07:35:43 i Byxor är inte så...svårt

 
Jag har ju alltid sytt klänningar till party... Nu tänkte jag att jag skulle prova med byxor... Men det är ju så jobbigt att hitta något som matchar. Byxorna satt bra... i någon timme tills det superstretchiga tyget började växa... Toppen hade jag också problem med, jag ändrade mönstret för att en axelbandslös bh skulle bli osynlig på ryggsidan (annars skulle den vara djupare i ryggen), men då var den inte så snygg där fram istället. Tror jag håller mig till klänningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela