lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Coctailklänning

Publicerad 2013-10-21 20:19:54 i Klänningar miscellaneous

 
Det här var nog mitt första försök till att sy i voile... Missbedömde storleken eftersom jag tänkte stretchtyget skulle utvidga sig... Den hänger i garderoben och väntar på smalare tider... Tyvärr tog vi ingen bild utan koftan på och nu ryms jag som sagt inte i klänningen så jag kan inte fotografera den igen.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-10-21 20:32:18

Fy fan nog är du en riktig fena på att sy och grejja och pyssla :)
En annan är så laiska så får väl leja dig att sy baby filtar och tossor när det är dags för det :P
Hoppas allt är bra annars !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela