lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Carmenblus i satin

Publicerad 2013-10-21 20:36:00 i Älskade blus!

Jag är sån att ser jag något färgglatt så köper jag, jag tänker inte så mycket på hur det ser ut på kroppen. Det här var en stuvbit som borde ha fått bli en schal, men jag gjorde en blus istället. Den är bortskänkt nu, för mycket mönster helt enkelt.
 
ps snart är vi klara med 2010
 

Kommentarer

Postat av: Suvi

Publicerad 2013-10-21 20:46:49

Den var ju skitsnygg på DIG.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela