lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Julpysselkaos

Publicerad 2013-12-28 15:16:45 i Julpyssel

Nu kan jag äntligen lägga ut allt julpyssel för nu är ju alla klappar öppnade och jag riskerar inte att någon får sin överraskning förstörd. För det är ju det som är roligt med paket, det växer man aldrig ifrån. Jag börjar med en bild på årets julkort, väldigt enkla i år eftersom jag hade ont om tid och dessutom skulle skicka till väldigt många. Jag kombinerade med våra tack-kort från bröllopet så fick jag iväg dem också.

Jag köpte helt enkelt färdiga A6kort från Tiimari, klistrade på en liten julfigur och skrev dit en julhälsning för hand. Det är ju tanken som räknas och ska man göra 60 stycken får det inte vara alltför avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela