lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Lösenord igen!

Publicerad 2015-11-06 21:35:59 i Andra grejer...

Hej igen!
 
Efter att jag skrev det förra inlägget kom jag på en bättre idé: Det här fortsätter vara en öppen blogg och jag lägger upp bilder på plaggen utan barn i. Jag skapar en parallell lösenordsskyddad blogg med bilder på barnen i plaggen och ni som vill kan begära lösenordet till den. Det är inte tänkt bara som en syblogg utan även ett sätt för mig att kunna visa bilder på familjen för släkt och vänner som bor en bit bort. Min parallella blogg kommer att heta lillamypysslarprivat.blogg.se. Hoppas ni fortsätter följa min blogg och kommentera gärna! Jag tycker det är jätteroligt när ni visar lite livstecken mer än som en fin stapel i besöksstatistiken.

Kommentarer

Postat av: NicoleLix

Publicerad 2021-06-15 13:06:22

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


The best products. Household goods .Anytime
high quality. Men's boots . to anywhere in the world
The best products. Goods for fishes and aquariums .constantly
Unique products. Daily footwear .constantly
Unique products. Child care .always




@a

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela