lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Emelies julklappsmössa

Publicerad 2015-02-22 08:07:03 i Barnkläder är kul

Det blev ju lite resttyg och döskallen var ju så himla snygg så jag tyckte den passade på en mössa också. Möss-mönstret har jag fått av http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se. Jag använden svart trikå på insidan, en riktigt gosig courtelle-jersey som håller öronen varma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela