lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Tygpåsar

Publicerad 2014-10-30 20:36:43 i Sticka/Virka/Sy en väska du också!

Jag syr många såna här. Men de är superpraktiska och söta när de matchar. I den stora har jag två blöjor, våtservettsask och handduk/harso. Den här tar jag med när vi går iväg för att byta blöja. I den lilla har jag handdesinfektion, handkräm, tuggummi och hörlurar. Vad har dessa saker gemensamt?
 
Ingenting men har man dem i en påse vet man i alla fall var man har dem (istället för i handväskans outgrundliga mörka botten).
 
Upptäckte under denna långa bilresa att en fem månader gammal bebis har ett oerhört nöje av att pilla med satinbanden till påsarna. Mycket användbara med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela