lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Haklapp i frotté

Publicerad 2014-10-30 20:55:03 i Babysaker

Exakt samma mönster som den förra men i frotté. Klippte sönder en gammal handduk för att jag tyckte den matchade mina snedremsor så fint. Dessa är bra när man är ute och reser, frottén suger upp allt rinnande och så kan man torka mun och händer med den efteråt. 
Om en haklapp bara håller för en måltid så är det ju bra att ha några stycken med sig på resan... Handduken räckte till tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela