lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Filten till användning

Publicerad 2014-05-22 23:01:00 i Babysaker

Såja! Nu har jag blivit lite mer kompis med bildprogrammet på mac:en och har äntligen fixat in alla bilder från de tre senaste månaderna från kameran till datorn. Ni kanske trodde att jag var så upptagen med bebisen att jag inte hunnit sy, där trodde ni fel! 
 
Vi börjar med en bild på att filtar kommer väl till pass. Verkligen ett bra presenttips till nyblivna föräldrar för man kan liksom inte ha för många: en i barnvagnen, en i bilbarnstolen, en i sängen, en i vardagsrummet, en i skötväskan osv.
 
Redan på BB kände man att man behövde en gosig filt att linda in vår bebis i, de fryser ju så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela