lillamypysslar.blogg.se

En blogg som handlar om mina syprojekt, och stickprojekt, och virkprojekt, och bakprojekt, och matlagningsprojekt, och inredningsprojekt och alla andra projekt som på något möjligt vis kan räknas som "pyssel". Jag är inget syproffs, så ta mina tips för vad de är: amatörtips som jag önskat att jag fått INNAN jag sydde fel. Med det sagt önskar jag er Välkomna!

Voileklänningen igen

Publicerad 2013-10-23 08:05:49 i Klänningar miscellaneous

 
Hittade de här bilderna från 2009-mappen. De visar detaljerna lite bättre. Så var det ju lite skoj att ha med min pappa på en av bilderna också. Och ni som känner pappa tänker säkert: men vad han har åldrats på fyra år! Ja det var faktiskt så att just på den här bilden var vi lyckligt ovetande om att han hade cancer, den upptäcktes samma sommar och sedan dess har han gått ner ca 20kg, men cancern är borta i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En 30-årig pysslare som inser att jag aldrig blir för gammal för det och vill nu dela med mig av inspirationstips.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela